מוצרי עיצוב גרפי עוזרים לנו להתמקד טוב יותר כצרכני תוכן.
טרנדים שונים מציפים אותנו בכל זמן ותקופה. עשור חדש של טרנדים של עיצובים גרפיים נפתח!
איך ייראה הלוגו, איך לעצב אתר אינטרנט כזה או אחר איך למתג את העסק, והאם כדאי לייצר סרטון אנימציה הסברתי למוצר החדש שאני משווק. אכן כדאי להצמד לטרנדים שבעולם הגרפיקה והעיצוב כי בסופו של דבר אנחנו רוצים למכור את המוצר ובעזרת עיצוב גרפי נכון ומדויק שצמוד לטרנדים העכשוויים אפשר להשיג תוצאות מעולות. להצמד לסטייל החדש עוזר לעסק שלנו להראות פרש ובולט.
מה מתחדש בעולם המדיה, האינטרקטיב מה הטרדנים בעיצוב גרפי 2020?
טרנדים בעולם העיצוב גרפי 2020: מתחילים עשור.
כמו בכל תחילת עשור יש אווירה של שינוי וריח של עידן שבו נראה דברים שעוד לא נראו, כאשר המעצבים הגרפיים ייקחו חלק גדול בשינוי החזותי.
9 הטרנדים החמים בעיצוב גרפי 2020:
1> מערכת צבעים לעיצוב פאנקי -
מערכת צבעים שמזכירה נורות ניאון ועיצוב יפני עם שילוב של המון צבעים שמחים, היפנים תמיד נראים שמקדימים את כולם בענייני קדמה וטכנולוגיה ומכאן מגיע השיקול של סייבר פאנק. יכול השתלב נהדר בעיצוב אתרי אינטרנט.
2> טכניקת אומנות רחוב -
בשביל להתקדם קדימה לפעמים צריך לחזור לאחור, והטרנד של אומנות רחוב הוא טרנד של שנות ה70 וה80 שחיכה לרגע הנכון כדי לחזור ולשדרג את עצמו כחלק מעולם עיצוב הגרפי 2020. יכול להתאים מאוד למוצרי פרסום במודעות לרשתות חברתיות, פלאיירים וכדומה.
3> קווים גאומטריים דקים -
בשנת 2020 אחד הטרדנים בעולם עיצוב גרפי אנו רואים שמעצבים ממזגים סגנונות כדי להשיג צורות שנראות על גבול הלא אפשריות. העיצוב מתבסס על גיאומטריה יציבה, מטאלית ומתפזר כמו עשן.
4> אנימציה במסרים -
אנימציה היא אחת הדרכים החזקות והמוכחות ביותר להביא חיים למותג, זה הפך להיות מקובל יותר ויותר באינטרנט. סרטון אנימציה הסברתי או סרטון תדמית באנימציה וגם פוסטים לפייסבוק באנימציה היא הדרך הטובה ביותר למכור ולקדם מוצר דבר שהוכח בשנים האחרונות, 2020 תהיה השנה שבה האנימציה תשים חותם גדול על ההכרח של הז'אנר לכל בעל עסק או מותג.
אנימציה ממכרת כמו קסם.
5> טיפוגרפיה \ פונטים כתב יד -
טיפוגרפיה זה הכלי הקריטי בעיצוב גרפי. בדיגיטל, הכל צריך להיות מדויק באופן מיידי למשתמש,
הטיפוגרפיה הפכה להיות פונקציונאלית מאוד מכוח הצורך.
בשנים האחרונות הסגנון הפך להיות גדול יותר ונועז יותר כמו בימי המודעות המודפסות והמגזינים של ימים עברו.
מעצבים מוכיחים שאפילו קומפוזיציה שמגבילה את עצמה לחלל לבן וטקסט עדיין יכולה להיות הרפתקנית עם צורות טיפוגרפיות נועזות.
6 > אסתטיקה דסטופית -
הדיסטופיה היא למצוא קול בכל מדיום שניתן להעלות על הדעת.
דיסטופיה (ההפך מאוטופיה) מתייחס בדרך כלל לעולמות בדיוניים עתידניים שקיבלו תפנית לא נכונה.
מבחינה עיצובית, דיסטופיה מוצאת ביטוי באמצעות ערכות צבע קרות, טיפוגרפיה מכנית ותמונות הממזגות
טכנולוגיה עם חומר אורגני.
7> היפר פסטיזה - מה שמייחד את 2020 הוא היפר פסטיזה: בין אם זה ויקטוריאני או ימי הביניים, ארט דקו או ארט נובו, סגנונות אמנות בעבר מתמזגים עם עיצובים מודרניים בקולאז, אתגר הפסטיזה הוא לגרום לאלמנטים השונים להרגיש כאילו כל אחד תורם באופן שווה ליצירה מגובשת. אם עושים זאת היטב,
מקבלים אפקט הממגר את הגבול בין אנלוגי לדיגיטלי.
8>קולאז'ים מגזריי נייר -
ערבוב אלמנטים שונים, כמו איורים ותצלומים. יכול להראות כמו מניפולציה, הטרנד הזה מראה לנו קצוות זווית של גזרי נייר וקווי מתאר לבנים שנוצרו מחיתוך והדבקה מהירים ומלוכלכים. אפקט שנותן הרגשה של ניגודיות שבאופן מגניב יוצרת הרמוניה.
9 > אינפוגרפיקה אנימטיבית -
האינפוגרפיקה הוכיחה את עצמה כז'אנר מעולה שמעביר מסר מדויק ויכול לקחת מלל גדול לצמצום לאיקקונים וגרפים קטנים שמחדדים את המטרה
2020 מביאה איתה את הדינמיות באינפוגרפיקה, מצגת או סרטון שבו כל המידע יוצג בגרף והסברה אנימטיבית
לסיכום: ב-2020 אנחנו נפתחים לעשור חדש, עידן חדש שבו יש טרנדים חדשים לעיצוב גרפי עם חזרה לטרנדים ישנים שמשתדרגים.
אם ברצונך לקבל שירות עיצוב גרפי ללא פשרות ומדויק לזמננו עם הטרנדים החשובים בעיצוב גרפי נשמח מאוד לשתף איתך פעולה דבר\י איתנו מתי שנוח לך!
コメント